اجرای طرح گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویی با برخی کشورها
دوشنبه 22 مرداد 1397 بازدید: 2281

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، رحیم یعقوب زاده رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران اظهار داشت ؛ در نظر است به منظور توسعه روابط علمی و فرهنگی میان دانشجویان و اساتید دانشگاهی ایران با مراکز علمی و دانشگاهی در کشورهای مختلف گردشگری میان دانشجویان ایران با برخی کشورهای دیگر تقویت شود و در این راستا این مرکز طرح بین المللی “پیوند” را طراحی کرده است. که البته لازم به ذکر است که این طرح به صورت دوجانبه اجرا میگردد .
بر این اساس طی دیدار با مسئولین محترم دیپلماتیکی کشورها در تهران که از سال گذشته تا کنون ادامه دارد ، ایشان نیز تمایل خود را اعلام داشته و در این خصوص درصدد عقد تفاهم نامه های همکاری دانشگاهی میان مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران با مراکز مشابه در کشورهای دیگر هستیم.
از آنجائیکه یکی از اهداف این طرح در جهت کمک به رونق توسعه و تقویت بخش گردشگری می باشد لذا درنظر دارد از میان برخی از فعالین معتبر بخش خصوصی گردشگری، مراکزی را به عنوان نمایندگان این طرح در کشورها تعیین نماید.
همچنین آقای سعید بابایی مشاور عالی رییس مرکز گردشگری در امور ارتباطات و امور بین الملل اعلام داشت که برخی از کشورها برای بد معرفی کردن جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایجاد فضاهای اختلافی میان کشورها با ایران هزینه کرده اند اما به لطف خدا توانسته ایم در این بخش برخی از کشورها از حوزه اروپا ؛ آسیا و سایر کشورهای پرچم دار در عرصه علمی و دانشگاهی را با این طرح همسو نموده و به زودی با تعیین نمایندگان اجرایی هر چه سریعتر طرح گردشگری علمی فرهنگی دانشگاهی ایران با برخی کشورها آغاز خواهد شد .

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi