اهداء جایزه نفیس به مقالات همایش خلیج فارس منتشر شده در نشریات انگلیسی خارج از ایران
شنبه 13 اردیبهشت 1393 بازدید: 2856

به گزارش دبيرخانه دائمي همايش ملي خليج فارس، دکتر مهدی فیض معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، در مراسم افتتاحیه دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس در بندرعباس گفت: ایران به گونه ای در جامعه جهانی درخشیده که بسیاری از کشورها نسبت به آن اظهار نگرانی می کنند و برایشان قابل تحمل نیست به همین علت است که نام خلیج فارس را جعل می کنند.

وی با تاکید بر اهمیت تثبیت نام خلیج فارس در سطح بین الملل ادامه داد: مهم است که در خارج از کشور نام خلیج فارس به زبانها بیاید به همین علت می خواهیم تا سال آینده این همایش در سطح بین المللی برگزار شود.

از سویی دیگر جوایز ویژه ای توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی پیشنهاد شده است که اگر کسی بتواند مقاله علمی و پژوهشی خود را در نشریات انگلیسی خارج از کشور با عنوان خلیج فارس منتشر کند یک سکه بهار آزادی به او جایزه می دهیم.

مهدی فیض در پایان اظهار کرد: پشت تغییر نام خلیج فارس، حرکت‌های دراز مدتی با هدف تضعیف ایران وجود دارد ومهم است که افرادی در بیرون از مرزهای کشور نام خلیج فارس را مورد توجه قرار دهند.

 

 



مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi