رونمایی از کتاب دوجلدی مجموعه مقالات در همایش ملی خلیج فارس
شنبه 13 اردیبهشت 1393 بازدید: 2945

به گزارش دبیرخانه دائمی همایش ملی خلیج فارس، بابک ارسیا دبیر دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس و رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران در این خصوص گفت: با اعلام فراخوان مقاله دهمین همایش ملی خلیج فارس در محورهای تاریخ و باستان شناسی، ابعاد سیاسی، اجتماعی و حقوقی، گردشگری، فرهنگ، هنر و معماری و جغرافیا و محیط زیست مجموعا تعداد 689 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از بین این مقالات 52 مقاله برگزیده در قالب کتاب دوجلدی ارائه می شود.
وی اظهارکرد: این همایش با هدف پاسداشت نام و بیان مزیت های راهبردی اقتصادی و فرهنگی خلیج فارس با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، دکتر مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دکتر امین­ زاده، معاون حقوقی رئیس جمهور،  دکتر علی وطنی، معاون پژوهشی معاونت فناوری ریاست جمهوری و دکتر مسعود شفیعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ­ای برگزار می گردد و  برخی از اساتید برجسته کشور از جمله دکتر نسرین معظمی به ارائه سخنرانی می پردازند.
ارسیا ادامه داد: رویکرد این همایش ملی، علمی و پژوهشی در حوزه خلیج فارس می باشد و طی دو روز با حضور مقام های کشوری و پژوهشگران برجسته این حوزه برگزار می شود.
دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس افزود: پس از آیین افتتاحیه این مراسم پنل های تخصصی در پنج محور  با ارائه مقالات علمی-پژوهشی ارائه می شود.
یادآوری می شود، دهمین همایش ملی و علمی - پژوهشی خلیج فارس با هدف بزرگداشت نام و شناخت مزیت‌های راهبردی و فرهنگی این خطه کشور، با همکاری مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری هرمزگان و جهاددانشگاهی هرمزگان 9 تا 10 اردیبهشت‌ماه در بندرعباس برگزار می شود.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi