برنامه‌ریزی برای جذب توریسم در استان قزوین (نمونه موردی شهرستان قزوین و تاکستان)
شنبه 23 اسفند 1393 بازدید: 12152

چکیده

هدف پژوهش شناسایی و معرفی جاذبه ها و امکانات و تسهیلات گردشگری شهرستان قزوین و تاکستان و برنامه ریزی برای جلب و جذب بیشتر تورسیم که باعث تحرک اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه، و در نهایت گسترش توسعه در منطقه را به همراه دارد می باشد.
روش پژوهش در این مطالعه از دو شیوه استفاده شده است ۱- روش توصیفی که همان جمع آوری اسناد و مدارک و مطالعات کتابخانه ای می باشد. ۲- روش تحلیلی که تجزیه و تحلیل جمع آوری اطلاعات می باشد. در نهایت به نتیجه و ارائه پیشنهادات پرداخته شد. بعنوان نتیجه کلی میتوان مطرح نمود که بخشی که با کمترین سرمایه گذاری میتواند بیشترین درآمد را در این مناطق ایجاد نماید صنعت گردشگری و توریسم است که میتواند به عنوان یکی از عوامل مؤثر در رشد و توسعه اقتصادی منطقه و بالا بردن میزان اشتغال و جلوگیری از بیکاری و نهایتا مهارجرت در منطقه ایفای نقش نماید. لذا به طرح مشکل کمبود و ضعف در منطقه پرداخته شد که نهایتا به منظور رفع ایت مشکلات راهکارهایی پیشنهاد گردیده است.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi