بررسی اثربخشی مدیریت گردشگری فرهنگی
چهار شنبه 23 مهر 1393 بازدید: 23315

چکیده

پژوهش شامل موارد ذیل است: تکامل حمل و نقل و مسافرت، آثار جهانگردی (توریسم)، نقش جهانگردی بین‌المللی در بهبود تراز پرداختها، اثر افزایشی درآمد صنعت توریسم، افزایش درآمد مالیاتی دولت، آثار منفی جهانگردی، اثرات منفی توریسم بر محیط زیست، جهانگردی در عصر کنونی، بازاریابی توریسم (جهانگردی)، اصول بنیادین بازاریابی در صنعت گردشگری، ارایه یک مدل مفهومی برای برنامه‌ریزی بازاریابی توریسم، ممیزی بازاریابی توریسم، صنعت جهانگردی در جهان، جاذبه‌های موجود در ایران، دستگاه دولتی متولی امور جهانگردی.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi