برگزاری مراسم اختتامیه تور دوچرخه سواری دانشجویی رایحه کرامت در حرم مطهر امام رضا (ع)
دوشنبه 10 مهر 1391 بازدید: 3104

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، تور دوچرخه سواری دانشجویی رایحه کرامت که سفر ده روزه خود را از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مقصد مشهد آغاز نموده بودند همزمان با میلاد مبارک امام رضا (ع) به سفر خود پایان دادند.

تور دوچرخه سواری رایحه کرامت به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد که متشکل از 5 رکاب زن با نامهای ميثم نيكپور،سجاد بحريني، مجتبي هداوند، سعيد هداوند و علی بختیاری بود.

این گروه دوچرخه سوار که سفر خود را 29 شهریور ماه مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز کرده بودند در روز میلاد امام رضا (ع) با تحویل پرچم نمادین حرم حضرت معصومه (س) به آستان قدس رضوی به سفر خود پایان دادند.

شعار اصلي اين گروه و ساير دوچرخه سواران حفاظت از محيط زيست و اشاعه فرهنگ دوچرخه سواري می باشد و سفر به آسياي ميانه يكي از برنامه‌هاي آتي اين گروه است كه سازمان اكو براي برگزاري و همكاري با آن اعلام آمادگي كرده است.

هدف از برگزاری طرح ملی دوچرخه سواران گردشگر اعلام صلح و دوستی مردم ایران با ملتهای جهان، معرفی کشور ایران به عنوان مهد آثار تاریخی و سرزمین جاذبه های گردشگری و نیز حفاظت از محیط زیست و حفظ منابع طبیعی، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و همچنین برقراری پیوند فرهنگی دانشجویان ایرانی با مردم جای جای ایران بزرگ و سایر نقاط دنیا می باشد.

  • خاطرنشان می گردد مراسم تقدیر از دوچرخه سواران گردشگر همزمان با اختتامیه دومین مدرسه پاییزی گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد که طی این مراسم شرکت کنندگان لوح یادبود و هدایای نفیسی دریافت کردند.
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi