بازدید دانشجویان دانشگاه زنجان از شرکت توسعه ریلی ایرانیان
دوشنبه 16 مرداد 1391 بازدید: 3240

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، برخی از دانشجویان رشته تخصصی مهندسی مکانیک دانشگاه زنجان با هدف تعمیق و تامل در زمینه های صنعتی مرتبط با رشته در بازدیدی یک روزه از شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان بزرکترین کارخانه تولید کننده خودروهای ریلی در منطقه دیدن کردند.

در این بازدید دانشجویان با همراهی کارشناس مربوطه از قسمت های مختلف کارخانه از جمله خط تولید و تست اولیه قطعات، مرحله مونتاژ قطعات و رفع ایرادات احتمالی، مرحله رنگ واگن ها، مرحله آماده سازی و تزئینات دیدن کردند.

عمليات ساخت كارخانه ايريكو در اسفند 1384 در زميني به مساحت 53 هكتار آغاز شد. و در دي ماه 1387 اين كارخانه رسما افتتاح و عمليات توليد ريل باس در آن آغاز گرديد. خط توليد شركت ايريكو با تمركز بر عمليات مونتاژ و با استفاده از تجهيزات مدرن توليدي نظير جوش رباتيك، دستگاه اندازه گيري سه بعدي، مونتاژ و تست بوژي و بهره گيري از جيك و فيكسچرهاي پيشرفته، از جمله كامل ترين و به روز ترين خطوط توليد خودروهاي ريلي در كشور مي باشد براي اولين بار در ايران طراحي و توليد واگن مترو با مشاركت يك شركت اروپايي با برند ايريكو انجام گرفته و بزودي محصول توليد شده در خط بهره برداري قرار خواهد گرفت. از جمله فعاليت هاي در دست اجراي شركت مي توان به توليد ريل باس و طراحي و توليد واگن مترو توليد واگن هاي باري و مسافربري، طراحي و توليد بوژي، تعمير و بازسازي واگن هاي فرسوده از جمله فعاليت هايي هستند كه در سبد توليد محصولات و فعاليت هاي شركت توسعه صنايع ريلي و ايرانيان (ايريكو) قرار گرفته است.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi