برگزاری دومین جشنواره عکس جاذبه های گردشگری ایران
شنبه 24 مهر 1389 بازدید: 3480

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، دومین دوره از جشنواره عکس جاذبه های گردشگری را با هدف آشنایی و شناخت دانشجویان و علاقمندان با مواریث تمدنی و فرهنگی کشور برگزار می نماید.
 برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری یکی از ابزارهای بسیار موثر در حوزه اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های متنو ع گردشگری و نیز فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر ایران و مناطق کمتر شناخته شده و یا ناشناخته در سطح کشور می باشد.
 کلیه علاقمندان به هنر عکاسی، دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور می توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت نمایند.
 آثار ارسالی به جشنواره توسط هیئت داوران ارزیابی شده و در دو بخش مسابقه و جنبی انتخاب می شود و به آثار برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و نمایشگاهی از آثار برتر برای بازدید عموم برگزار می گردد.
  موضوعات گردشگری مذهبی، میراث معنوی، تاریخی و باستانی، اکوتوریسم و طبیعت گردی، روستایی و عشایری، ورزشی و سلامت، هنرهای سنتی و صنایع دستی از مهم ترین محورهای این جشنواره می باشد.
به کلیه آثار پذیرفته شده گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان جشنواره به سایت WWW.ISTTA.IR مراجعه و یا با شماره تلفن های 66491222-66491136 تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره محدودیت نداشته و علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 31/5/1388 به جشنواره ارسال نمایند.

شرایط شرکت در جشنواره :
1- شرکت در این جشنواره برای کلیه علاقمندان به هنر عکاسی آزاد است.
2- آثار ارسالی به جشنواره توسط هیئت داوران ارزیابی شده و در دو بخش مسابقه و جنبی انتخاب می¬شود و به آثار برتر طی مراسمی در روز افتتاحیه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد. از شرکت کنندگان در بخش جنبی تقدیر به عمل می آید.
3- مهلت ارسال تا تاریخ 31/5/1388 می باشد و دبیرخانه از پذیرفتن آثار بعد از موعد مقرر معذور است.
4- به کلیه آثار پذیرفته شده گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.
5- دبیرخانه می تواند از آثار ارسالی فیلم، اسلاید، کتاب و ویژه نامه تهیه کرده و همچنین حق استفاده از عکس¬های پذیرفته شده را با امضای صاحب عکس برای خود محفوظ می¬دارد.
نحوه ارائه عکس:
1- عکسها می تواند رنگی یا سیاه و سفید، آنالوگ یا دیجیتال باشند و محدودیتی از بابت تعداد عکس¬ها وجود ندارد.
2- عکسها می بایست روی CDو با فرمت Jpeg یا Tif با وضوح 300dpi و عرض حداقل 30 سانتی متر ارسال شوند.
3- فایل عکس های خود را با نام خود و شماره ردیف به حروف انگلیسی نامگذاری کنید. به عنوان مثال rahimi2 , rahimi1):) و عکس های هر محور را در فولدر جداگانه ذخیره نمایید.
4- در صورتی که عکس ها دیجیتال نیست و امکان اسکن آن را ندارید آثار خود را در قطع 30x 20 سانتی متر با کیفیت خوب چاپ یا پرینت کرده و همراه نگاتیو آن برای مسابقه ارسال کنید.
5- شرکت کنندگان می بایست مشخصات فردی ، تحصیلی، نشانی، تلفن تماس و پست الکترونیکی خود را در فولدر جداگانه ای بر روی سی دی ارسال نمایند.
6- تصمیم درباره مواد پیش بینی نشده در این آیین نامه به عهده برگزارکننده است.
7- عکس های گرفته شده با تلفن همراه پذیرفته نمی¬شود.
8- آثار پذیرفته شده عودت داده نخواهد شد.
محورهای جشنواره عکس:
گردشگری مذهبی، میراث معنوی، تاریخی و باستانی، اکوتوریسم و طبیعت گردی، روستایی و عشایری، وزرشی و سلامت، هنرهای سنتی و صنایع دستی
آدرس دبیرخانه: میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهید ژاندارمری شرقی، پلاک 172 قدیم و 72 جدید، طبقه دوم، مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران

  • برای دریافت پوستر جشنواره کلیک نمایید.

 

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi