بازدید از پژوهشگاه نفت و شهرک سینمایی غزالی
دوشنبه 28 شهریور 1401 بازدید: 479

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از پژوهشگاه نفت و شهرک سینمایی غزالی بازدید کردند.
به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت، در قالب سیزدهمین دوره طرح ملی "ایران مرز پرگهر" تعداد 24 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از پژوهشگاه نفت به عنوان مقصد علمی و مجموعه فرهنگی شهرک سینمایی غزالی به عنوان میراث فرهنگی بازدید کردند.
پژوهشگاه نفت که قطب تحقیقات و توسعه فناوری های مربوط به حوزه کشف،استخراج و فرآوری محصولات نفتی و مشتقات آن در کشور می باشد، دارای پژوهشکده ها و مراکز مختلفی است که در این برنامه از مجموعه های مربوط به حوزه استخراج، تولید و تست کاتالیست های مورد استفاده در صنایع استحصال فرآورده های فسیلی و پتروشیمی، مرکز تولید نانو ذرات کربنی و بخش کک سازی بازدید صورت گرفت.
پس از بازدید از پژوهشگاه نفت، از مجموعه فرهنگی شهرک سینمایی بازدید صورت گرفت. این مجموعه فرهنگی که بزرگترین مجموعه سینمایی در خاورمیانه می باشد
شامل لوکیشن های مربوط به دوران پیش از اسلام، تمدن مصر، تمدن بین النهرین، دوران پهلوی اول و دوم می باشد که فیلم های سینمایی و سریال های مختلفی در آن ضبط شده است. در این برنامه که همراه با کارشناس شهرک سینمایی صورت گرفت، لوکیشن های مربوط به دوران پهلوی اول و دوم، فیلم مریم مقدس، مردان آنجلس و غیره، بازدید شد.
 

گالری تصاویر
1
2
3
4
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi