بازدید استعدادهای برتر بنیاد ملی نخبگان از مجتمع فولاد گیلان
چهار شنبه 15 تیر 1401 بازدید: 558

استعدادهای برتر بنیاد ملی نخبگان در یازدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" از مجتمع فولاد گیلا، تالاب و اسکله بندر انزلی و موزه روستایی سراوان دیدن کردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، در یازدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرزپرگهر" استعدادهای برتر بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان دانشگاه گیلان به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد گیلان از مجتمع فولاد گیلان و موزه روستایی سراوان بازدید کردند.
دانشجویان شرکت کننده در این بازدید دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه برتر کشور بودند که پس از حضور در مجتمع فولاد گیلان با همراهی مهندسین مجتمع از بخش های مختلف آن بازدید کردند.  دانشجویان پس از بازدید از مجتمع فولاد برای صرف ناهار و گردش به سمت روستاهای تفریحی حاشیه انزلی (صوفیاده و هندخاله) که از مکانهای گردشگری و دیدنی گیلان بوده و بخشی از تالاب انزلی نیز در آن جا قابل مشاهده است، حرکت کردند.
دانشجویان پس از آن به محل موزه میراث روستایی گیلان که در حاشیه جاده رشت (جنگل سراوان) واقع است ، رسیدند و به بازدید و تماشای موزه پرداختند و به کمک یک راهنما از بخشهای مختلف آن دیدن کردند.
 

گالری تصاویر
2
3
4
5
6
7
8
9
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi