کتابچه «رابطۀ متقابل توسعه گردشگری و تولید ثروت ملی»
چهار شنبه 14 مهر 1400 بازدید: 1204

 

به گزارش مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA) وابسته به سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، کتابچه شماره 40 با عنوان « رابطۀ متقابل توسعه گردشگری و تولید ثروت ملی » مشتمل است بر گفتگو با دکتر محمدتقی حیدری، استادیار گروه جغرافیای دانشگاه زنجان و دکتر محمود علی‌محمدی، معاون اسبق اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان که در قالب پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های صنعت گردشگری در ایران با همکاری مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران و معاونت‌ فرهنگی جهاددانشگاهی واحد زنجان در آذر ماه 1399 انجام شده است.

 

·        گفتنی‌است پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های صنعت گردشگری در ایران در موضوعات و محورهای گردشگري و ابعاد سیاسی و اجتماعی، گردشگري، فرهنگ و آموزش، گردشگری، زنان و خانواده، گردشگری و مسائل روز، گردشگری و شعار سال، گردشگری و اقتصاد، گردشگري الکترونیک، گردشگری پزشکی و سلامت، طبیعت‌گردی و گردشگری و بافت‌های تاریخی و ... به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری معاونت های فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

 

 

جهت دریافت فایل کتابچه کلیک کنید.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi