کتابچه‌ بررسی ظرفیت تحمل مقصدهای طبیعت‌گردی در استان کردستان
سه شنبه 8 تیر 1400 بازدید: 1127


به گزارش روابط عمومی مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران(istta)، کتابچه شماره 37 با عنوان «بررسی ظرفیت تحمل مقصدهای طبیعت‌گردی در استان کردستان» مشتمل است بر گفتگو با ارسطو گویلی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج و آوات مکاری، مسئول کمیته طبیعت‌گردی و کارشناس طبیعت‌گردی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کردستان که در قالب پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های صنعت گردشگری در ایران با همکاری مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران و معاونت‌ فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان در آبان‌ماه 1399 انجام شده است.

•    گفتنی‌است پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های صنعت گردشگری در ایران در موضوعات و محورهای گردشگري و ابعاد سیاسی و اجتماعی، گردشگري، فرهنگ و آموزش، گردشگری، زنان و خانواده، گردشگری و مسائل روز، گردشگری و شعار سال، گردشگری و اقتصاد، گردشگري الکترونیک، گردشگری پزشکی و سلامت، طبیعت‌گردی و گردشگری و بافت‌های تاریخی و ... به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری معاونت های فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.


جهت دریافت فایل کتابچه کلیک نمایید.
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi