دبیر دومین جشنواره عکس دانشجویی جاذبه های گردشگری ایران: گردشگری یک نیاز فرهنگی در سبد خانوارها
شنبه 14 آبان 1390 بازدید: 2897

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، در این مراسم منوچهر جهانیان دبیر جشنواره عکس از گردشگری به عنوان یک نیاز فرهنگی در سبد خانوارها نام برد و افزود:گردشگری مانند گذشته به عنوان یک کالای لوکس فقط به یک قشر خاص محدود نمی گردد بلکه در حال حاضر تمامی اقشار مختلف جامعه علاقمند به شناخت آثار تاریخی و میراث ملی کشورشان می باشند.
وی خاطرنشان کرد: زبان عکس و تصویر یکی از گویاترین زبان ها در معرفی شناخت و اطلاع رسانی است که محدوده زمانی و مکانی خاصی را در برنمی گیرد و دارای کمترین هزینه برای درک و شناخت مخاطب از دنیای پیرامون خود می باشد که می تواند قابلیتهای گردشگری ایران را با تمام جذابیت های منحصربه فردش به تمام دنیا عرضه کند.
رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران همچنین درباره برگزاری دومین جشنواره و نمایشکاه عکس دانشجویی جاذبه های گردشگری ایران گفت: در این دوره پس از چهار مرحله ارزیابی و داوری نهایی توسط اساتید دانشکده هنر و خانه هنر عکاسان براساس تکنیکها و فنون روز عکاسی، تعداد 100 قطعه از عکس های برگزیده در قالب نمایشگاه "ایران را ببینیم" با زیرنویس فارسی و انگلیسی در معرض دید عموم علاقمندان، دانشجویان و دانشگاهیان قرار می گیرد.
عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی افزود: تصاویر منتخب جشنواره در قالب کتابی با عنوان "ایران را ببینیم" به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر خواهد شد و همچنین بانک جامعی از این تصاویر در سایت www.istta.ir نمایه و در اختیار علاقمندان حوزه گردشگری قرار می گیرد.


 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi