راه‌اندازی سامانه مجازی جذب تأمین‌کنندگان کالا و خدمات موردنیاز جامعه دانشگاهی
دوشنبه 14 مهر 1399 بازدید: 1388

سامانه مجازی جذب تأمین‌کنندگان کالا و خدمات موردنیاز جامعه دانشگاهیان کشور با همکاری مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و شرکت رفاه‌آفرین فردا راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، با توجه به این که در حوزه تأمین کالا و خدمات موردنیاز جامعه دانشگاهی، نیاز به ایجاد یک بانک اطلاعاتی متمرکز از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان احساس می‌شود، شرکت رفاه آفرین فردا با نگاهی جامع فرآیندگرا و یکپارچه در بخش عرضه کالا و خدمات با همکاری مرکز گردشگری اقدام به راه‌اندازی سامانه مجازی جذب تأمین‌کنندگان کالا و خدمات موردنیاز جامعه دانشگاهیان کشور نموده است که بر این اساس تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برتر و صلاحیت‌دار کالا پس از شناسایی و ارزیابی انتخاب می‌شوند و محصولات تولیدی در یک سامانه متمرکز به اطلاع جامعه دانشگاهی خواهد رسید.


در این راستا از تولیدکنندگان کالا و خدمات دعوت می‌نماید تا با شماره‌گیری کد دستوری #9*9999*6655* از طریق تلفن همراه نسبت به دریافت و تکمیل فرم ثبت نام و انجام مراحل حقوقی اقدام نمایند.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi