انتصاب مدیر گردشگری ورزشی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران
یکشنبه 10 آذر 1398 بازدید: 1886

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، با حکم رییس مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران، رضا خوش سرور به عنوان مدیر گردشگری ورزشی مرکز منصوب شد .

از جمله سوابق رضا خوش سرور، ریاست انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی، نایب رئیس کمیسیون تورسیم ورزشی کمیته ملی المپیک؛  نایب رئیس فدراسیون داژبال آسیا و دبیر کل کنفدراسیون غرب آسیا  و هم اکنون عنوان نایب رئیس فدراسیون داژبال آسیا و اقیانوسیه را در کارنامه خود دارد .
رضا خوش سرور  اظهار داشت: تلفيق صنعت گردشگري بعنوان يكي از صنايع مهم و برترجهان و ورزش به عنوان يك برند پرمخاطب و با اهميت دنيا، موجب آن گرديد تا گردشگري ورزشي پديد آيد، به طوري كه كشورهاي مختلف دنيا، همواره در تلاشند تا با تدوين استراتژي هاي مختلف، بيشترين بهره برداري را از اين صنعت بزرگ و ارزشمند كسب نمايند که در همین راستا  در نظر  است جامعه بزرگ دانشجویان ایران را در این عرصه در سطح ملی و بین الملل فعال نماید.


همچنین آقای سعید بابایی مشاور عالی رییس مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران در امور بین الملل، ضمن تبریک انتصاب شایسته آقای خوش سرور، حضور ایشان در این مسئولیت را مایه خیر و برکت عنوان داشتند.
سعید بابایی اعلام داشت با حضور رضا خوش سرور در مرکز یکی از  برنامه های مرکز گردشگری، برگزاری رویداد بین المللی جهت حضور سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور به منظور سرمایه گذاری در حوزه ایجاد و توسعه زیر ساختهای  گردشگری ورزشی در ایران می تواند باشد. 

در پایان، رحیم یعقوب زاده رییس مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران اعلام داشت: با حضور رضا خوش سرور درنظر داریم با یک سیاستگذاری دقیق در جهت توسعه و تقویت برندینگ گردشگری ورزشی دانشجویان ایران در سطح بین المللی گام برداریم.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi