برگزیدگان سیزدهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج فارس تقدیر شدند
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 بازدید: 1316


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، در پایان مراسم سیزدهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج فارس که عصر شنبه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد در بخش نویسندگان مقالات برگزیده از فرزاد میرزایی قلعه، فرزانه عبداللهی و محمدجواد سهرابی تقدیر شد.

در بخش برگزیدگان ویژه همایش از دکتر ابراهیم حاجیانی و دکتر نعمت‌الله فاضلی به عنوان پژوهشگران برتر حوزه مطالعات خلیج فارس تقدیر به عمل آمد.

دکتر نعمت‌الله فاضلی  انسان‌شناس و دانشیار پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات‌فرهنگی، آثار متعددی در حوزه انسان‌شناسی، مطالعات فرهنگی، مطالعات‌شهری و فرهنگ ایران معاصر تألیف و ترجمه کرده‌است. کتاب‌هایی مانند تجربه تجدد، تاریخ فرهنگی ایران مدرن، فرهنگ و شهر، مردم‌نگاری سفر و پشت دریاها شهری است، از مهم‌ترین تألیفات وی به‌شمار می‌روند. وی سخنرانی‌ها، نشست‌ها و گفتگوهای متعددی در ارتباط با فرهنگ معاصر ایران و موضوعات مختلف علوم‌انسانی و اجتماعی  داشته و دارد.
همچنین دکتر ابراهیم حاجیانی، دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و دانشیار دانشگاه شاهد است. ایشان پیش از این رییس مرکز ایران‌(ایسپا) و مدیرگروه پژوهش‌های فرهنگی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و دارای تالیفات گوناگون از جمله کتاب‌های جامعه‌شناسی هویتی ایرانی، مطالعات و پژوهش‌های تروریسم، عرفی شدن در بوته نقد و... است.

از حجت الاسلام والمسلمین دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، مجتبی برزگری خبرنگار خبرگزاری ایکنا و سهیلا رضایی خبرنگار رادیو فرهنگ در بخش رسانه های خبری که بیشترین همکاری را در پوشش اخبار خلیج فارس داشته اند نیز تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بین تقدیرشدگان تندیس یادبود پدر مطالعات خلیج فارس، استاد مرحوم دکتر احمد اقتداری به محمدصادق رحمانیان مدیر وصی فرهنگی ایشان و مدیر رادیو فرهنگ اهدا گردید.
صادق رحمانی وصی فرهنگی دکتر اقتداری و مدیر رادیو فرهنگ، ضمن اشاره به وصیت استاد دکتر احمد اقتداری گفت: طبق سفارش استاد اقتداری،جایزه‌ای دوسالانه با نام «جایزه فرهنگی احمد اقتداری» در حوزه خلیج فارس و جنوب‌شناسی، با داوری متخصصان و استادان دانشگاه، به تحقیقات اصیل علمی و دانشگاهی شکل خواهد گرفت تا بتوانیم با همراهی مراکز دانشگاهی، گام‌های تحقیقی بلندتری را در این این خصوص برداریم و  برای تحقق این مهم از همکاری نهادها و مراکز علمی - پژوهشی استقبال می کنیم.



 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi