طرح جدید برای نفوذ به بازار گردشگران چینی
سه شنبه 23 بهمن 1397 بازدید: 508

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA) به نقل ازایسنا : مدیرکل تبلیغات و بازاریابی گردشگری از آغاز پروژه نفوذ به بازار چین با اجرای طرح «سال نو چینی در ایران» خبر داد. محمدابراهیم لاریجانی افزود: «ایران با سرو غذاهای چینی، اجرای کنسرت‌های موسیقی سنتی، نمایش «سفال‌های آبی و سفید» و خوشامدگویی با پرچم‌های قرمز و به زبان چینی، همانند دیگر کشورها به استقبال از این گردشگران در سال نو چینی رفت.» به گفته او این طرح بخشی از پروژه‌ نفوذ به این بازار است که میز چین در دفتر تبلیغات و بازاریابی در سه ماه گذشته برنامه‌ریزی آن را با همکاری یک شرکت هواپیمایی انجام داده و به ‌صورت آزمایشی اجرا کرده است. مدیرکل تبلیغات و بازاریابی گردشگری اظهار کرد: «حمل و نقل ارزان، صدور آسان روادید در فرودگاه، ارائه تخفیف در هتل‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها و مراکز فروش صنایع دستی از جمله تسهیلاتی بوده که با مشارکت استان‌های تهران، یزد، اصفهان، فارس و کرمان برای جذب گردشگران چینی اختصاص داده شده است.»
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi