برپایی غرفه مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران در نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری در گردشگری
سه شنبه 6 شهریور 1397 بازدید: 193



به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری در گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بزرگ بازار بزرگ ایران چهارم شهریور با برپایی غرفه های مرتبط با صنعت گردشگری برگزار شد .
در این نمایشگاه هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش، توانمندی ها و دستاورد های خود را به معرض نمایش گذاشته اند که در این بین نیز مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با برپایی غرفه خود به معرفی محصولات فرهنگی و علمی خود ازجمله کتب و نشریات تخصصی و .... پرداخت.
همچنین در راستای برپایی غرفه، سمینار تخصصی با موضوع سیاستهای توسعه ای سفر و گردشگری با رویکرد شهر گردشگر توسط مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور دکتر غلام حیدر ابراهیمبای سلامی استاد دانشگاه و عضو شورای عالی میراث و گردشگری، دکتر زهرا سعیدی مبارکه، نماینده و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دکتر حمید هاشمی استاد دانشگاه و معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی تهران و جمعی از دانش پژوهان حوزه گردشگری برگزار شد.
لازم به ذکر است علاقمندان می توانند برای حضور در غرفه مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و آشنایی با فعالیت ها و محصولات این مرکز به طبقه E2 شمالی در سالن نمایشگاه مراجعه نمایند.
 

گالری تصاویر
1
2
3
5
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi