فراخوان پذیرش مقاله برای یازدهمین شماره فصلنامه مطالعات فرهنگی – سیاسی خلیج فارس
یکشنبه 17 دی 1396 بازدید: 1560

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشـگری علمی– فرهنگی دانشجویان ایران(Istta)، فراخوان پذیرش مقاله برای یازدهمین شماره فصلنامه مطالعات فرهنگی – سیاسی خلیج فارس اعلام شد.

فصلنامه "مطالعات فرهنگي و سياسي خلیج‌فارس" با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحب امتیازی جهاددانشگاهی به مدیرمسئولی رحیم یعقوب زاده و سردبیری دکتر سعید پورعلی مباحث نظری و كاربردي و نيز پژوهش­هاي اصیل در حوزه مباحث مربوط به فرهنگ و سياست در گستره خلیج‌فارس را به چاپ می‌رساند و در پایگاه‌های استنادی معتبر کشور نمایه می‌شود.

فصلنامه مطالعات فرهنگي و سياسي خليج فارس به مدیرمسئولی رحیم یعقوب زاده و سردبیری  از همه استادان، پژوهشگران، دانشجويان و صاحب‌نظران علاقه‌مند به حوزه پژوهش هاي مربوط به مسائل فرهنگي و سياسي سواحل و جزاير خليج فارس دعوت می‌کند تا مقالات خود را از طریق پست الكترونيك فصلنامه به نشانی persiangulf-journal@istta.ir، سایت فصلنامه به نشانیpersiangulf.istta.ir  و یا نام کاربری ارتباطی در فضای مجازی به@ISTTA   ارسال کنند.

لازم است تا پژوهشگران گرامي شيوه نامه تدوين- مقالات را براي تنظيم و ارائه مقالات خود به صورت دقيق مطالعه كرده و لحاظ كنند.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi