کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری گردشگری دارد
شنبه 1 آبان 1395 بازدید: 1431

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA) به نقل از « مهر»،  ویکتور نظروف که در راس هیئتی به یاسوج سفر کرده است، پنجشنبه شب درکنفرانس خبری مشترک با استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: بخشهای کشاورزی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد از پتانسیل ویژه برای سرمایه گذاری برخوردارند.

نظروف بیان کرد: باتوجه به اختلاف دمایی دواستان، صادرات سبزیجات، میوه جات و محصولات کشاورزی امری ضروری به نظر می رسد. استاندار ایالت امسک روسیه با اشاره به زمینه های مناسب گردشگری واستعداد این بخش برای توسعه ابراز داشت: طبیعت زیبای کهگیلویه وبویراحمد، مکان های گردشگری متنوع، ظرفیت بالقوه گردشگری، نشان از آینده خوب این استان برای سرمایه گذاری دارد.

نظروف باتاکید برنیاز به حمایت دولت ازبازرگانان وتجار جهت سرمایه گذاری بین المللی ابراز داشت: تلاش می شود شرایط لازم برای تسهیل در صدور روادید وارتباط راحت برای انتقال بهتر ظرفیت ها وسرمایه گذاری راحت تر انجام پذیرد. وی با اشاره به اهمیت انتقال ظرفیت های علمی وتبادل علمی گفت:۱۴موسسه عالی در استان امسک از ظرفیت بالایی در زمینه علمی وآموزشی برخوردارند وامکان تبادل علمی با این موسسات به صورت دوجانبه وجود دارد.

نظروف گفت: استفاده از ظرفیت های رسانه ای به شناخت هرچه بهتر پتانسیل های موجود دو استان کمک می کند.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi