بازدید از شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان و شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت
سه شنبه 27 دی 1401 بازدید: 468

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، صادق یوسفی یگانه مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان، ضمن اعلام این خبر گفت: هجدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر که با حمایت و نظارت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، در آذرماه سال جاری با حضور 40 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان با بازدید از شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان و شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در بازدید از شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان دانشجویان با شرایط تولید درب و پنجره و نصب شیشه های دو جداره بر روی آنها آشنا شدند.
یوسفی یگانه ادامه داد: دانشجویان همچنین از نحوه بسته‌بندی ادویه‌جات و قند و شکر شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت دیدن کردند.
شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان
شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان با استفاده از علم روز دنیا در زمینه تولید درب و پنجره و نمای آلومینیومی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶شروع نموده است. اکنون شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان با تولید مقاطع آلومینیوم با انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک سازنده درب و پنجره اختصاصی، ترمال بریک، upvc و تولید شیشه های دوجداره و سه جداره صنعتی با دستگاه تمام اتوماتیک آماده ارائه خدمات می‌باشد.
شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت
این شرکت در زمینه تولید قند حبه، بسته‌بندی حبوبات و غلات و برنج، قند و شکر، خشکبار، انواع چاشنی و ادویه، قهوه و فرآورده بر پایه قهوه، محصولات غذایی آردی، سویا و سبزیجات و صیفی جات خشک فعالیت می‌کند.
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi